Przejdź do treści

Gmina Lipno

Świętuj z nami 100 - lecie Niepodległosci Flaga Unii Europejskiej
Wprowadzenie do tematu zajęć z wykorzystaniem platformy e-podręczniki

Projekt „Lekcja: Enter” został również przeprowadzony na kolejnych zajęciach, tym razem w klasie II b w Radomich

Zgodnie ze ścieżką edukacyjną projektu „Lekcja: Enter” zostały przeprowadzone kolejne zajęcia, tym razem w klasie II b.  Zajęcia zostały przeprowadzone przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – Bernadetę Szlągiewicz. Podczas zajęć uczniowie poznawali zjawiska pogodowe jakie występują wczesną wiosną. Wykorzystane zostały narzędzia TIK między innymi: portale edukacyjne ( w tym e-podręczniki) oraz elektroniczne materiały i zasoby dydaktyczne. Dzięki wykorzystanym narzędziom TIK uczniowie byli bardzo zainteresowani zajęciami co z pewnością wpłynęło na lepszy rozwój procesów poznawczych uczniów, poprzez pobudzenie wielu zmysłów. Dodatkowo korzystanie z TIK sprzyja rozwijaniu zdolności informatycznych. Zajęcia obserwowane były przez dyrektora szkoły panią Jolantę Kruszyńską oraz nauczyciela wspomagającego panią Monikę Gawrońską, która brała aktywny udział w tych zajęciach wraz z uczniem ze spektrum autyzmu.

Opracowała Bernadeta Szlągiewicz

Wychowawca klasy II b

Wprowadzenie do tematu zajęć z wykorzystaniem platformy e-podręczniki Przypomnienie symboli pogodowych razem z dziećmi przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Przypomnienie symboli pogodowych razem z dziećmi przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Przypomnienie symboli pogodowych razem z dziećmi przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Przypomnienie symboli pogodowych razem z dziećmi przy wykorzystaniu laptopa z oprogramowanie Lekcja Enter Wybieranie zjawisk pogodowych charakterystycznych dla wczesnej wiosny przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Wybieranie zjawisk pogodowych charakterystycznych dla wczesnej wiosny przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Wybieranie zjawisk pogodowych charakterystycznych dla wczesnej wiosny przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Wybieranie zjawisk pogodowych charakterystycznych dla wczesnej wiosny przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej Wyjaśnienie powiedzenia „ W marcu jak w garncu Wyjaśnienie powiedzenia „ W marcu jak w garncu Wyjaśnienie powiedzenia „ W marcu jak w garncu Wyjaśnienie powiedzenia „ W marcu jak w garncu”, Wyjaśnienie powiedzenia „ W marcu jak w garncu”, Wyjaśnienie powiedzenia „ W marcu jak w garncu”, Pogodowa ruletka Pogodowa ruletka Zabawa muzyczno-ruchowa „Pogoda”, Pogodowa ruletka Podziękowanie Pani Dyrektor za obecność na zajęciach.