Przejdź do treści

Gmina Lipno

Świętuj z nami 100 - lecie Niepodległosci Flaga Unii Europejskiej
Dzieci siedzą na wykładzinie. Opiekunowie zapoznają ich z planem oraz zasadami panującymi podczas nocowania.

Noc w Zespole Szkół w Radomicach

Czy to możliwe, żeby uczniowie nie mogli doczekać się pójścia do szkoły? Ochoczo do niej pędzili? To się wydarzyło w Zespole Szkół w Radomicach, za sprawą nocowania w szkole. Rozpoczęło się w piątek 2 grudnia o 16.00, a zakończyło w sobotę o 9.00. Wyzwanie podjęło sześćdziesięcioro dzieci z klas I-III.

Rozpoczęliśmy od zabaw muzyczno-ruchowych, które wszystkich zintegrowały i wprowadziły w doskonały nastrój. Następnie zrobiło się świątecznie za sprawą prac plastyczno-technicznych, które uczniowie wykonywali z wielkim zapałem i zaangażowaniem. Nagle w powietrzu zaczął unosić się kuszący zapach. Tak! To były nasze regionalne placuszki kujawskie! Ich smakiem zachwycali się wszyscy. Dodatkowo zostały okraszone przepysznymi dżemami i powidłami, które otrzymaliśmy od jednej z mam. Apetyt uczniów był ogromny!  Żeby spokojnie zasnąć każde dziecko wypiło szklankę pysznego kakao…ale emocje były silniejsze. Później uczniowie obejrzeli bajkę na dobranoc. Nie mogło także zabraknąć strasznych i wesołych opowieści na dobranoc. Rankiem, po pobudce, zjedzeniu śniadania i porządkowaniu sal, dzieci czekały na stęsknionych i dumnych ze swoich pociech rodziców.

Noc spędzona w szkole pokazała placówkę z zupełnie innej perspektywy - jako drugiego domu. To za sprawą atmosfery, jaka panowała podczas tego wydarzenia, pełnej radości, akceptacji, życzliwości, domowego klimatu dzięki spacerom po szkolnych korytarzach w kapciach i piżamach, wspólnemu posiłkowi, domowemu jedzeniu i radosnym chwilom spędzonym z rówieśnikami. Szkoła okazała się nie tylko miejscem nauki, ale także zabawy i rozrywki lepszej od telefonu komórkowego, komputera, czy telewizji. Uczniowie pokazali, jacy są zgrani, kreatywni i wyjątkowi!

Opiekunowie:

Anna Kujawska, Magdalena Łęcka, Jolanta Miedzińska, Małgorzata Grzankowska

Dzieci siedzą na wykładzinie. Opiekunowie zapoznają ich z planem oraz zasadami panującymi podczas nocowania. Dzieci siedzą na wykładzinie. Opiekunowie zapoznają ich z planem oraz zasadami panującymi podczas nocowania. Dzieci siedzą na wykładzinie. Opiekunowie zapoznają ich z planem oraz zasadami panującymi podczas nocowania. Dzieci siedzą na wykładzinie. Opiekunowie zapoznają ich z planem oraz zasadami panującymi podczas nocowania. Dzieci siedzą na wykładzinie. Opiekunowie zapoznają ich z planem oraz zasadami panującymi podczas nocowania. Uczniowie podczas zabaw muzyczno-ruchowych. Uczniowie podczas zabaw muzyczno-ruchowych. Uczniowie podczas zabaw muzyczno-ruchowych. Uczniowie podczas zabaw muzyczno-ruchowych. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Dzieci akompaniują na trójkątach, klawesach i talerzach do utworu „W cyrku”. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Uczniowie wykonują prace plastyczno-techniczne o tematyce świątecznej. Dzieci przygotowują się do snu. Dzieci przygotowują się do snu. Dzieci przygotowują się do snu.