Szanowni Państwo,
Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego organizuje etap wojewódzki konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”. Przedsięwzięcie skierowane jest do wszystkich sołectw, które realizowały projekty w latach 2010-2024 finansowane ze środków wyodrębnionych w ramach funduszu sołeckiego lub w których fundusz sołecki stanowił wkład własny.
Zgłoszenia przyjmowane są do 21 lutego 2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego) na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Departament Rolnictwa i Geodezji
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń
Dodatkowych informacji na temat konkursu udziela: Departament Rolnictwa i Geodezji, ul. Targowa 13/15, 87-100 Toruń
Krystyna Brykała, e-mail: k.brykala@kujawsko-pomorskie.pl, tel. 56 62 15 934
W ramach etapu wojewódzkiego z nadesłanych zgłoszeń wybrane zostaną najciekawsze projekty. Zwycięzca I miejsca w etapie wojewódzkim zostanie zgłoszony do finału ogólnopolskiego konkursu. Laureat wojewódzki zobowiązany będzie do złożenia niezbędnych dokumentów w terminie i miejscu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie ogólnopolskiego konkursu „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” organizowanego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.
Pod linkiem wszystkie dokumenty do pobrania aby zgłosić się na konkurs: https://kujawsko-pomorskie.pl/rolnictwo/wez-udzial-w-konkursie-fundusz-solecki-najlepsza-inicjatywa/
Zachęcamy do przesyłania zgłoszeń.